Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

Grevskapsregatta

augusti 17

Traditionen bjuder att det seglas Grevskapsregatta i Gränna 3:e lördagen i augusti, så även i år.

För tävlingen gäller anmälan på tävlingsdagen 17/8 09.00-10.00 eller tidigare på mejl till Fredrik Meyer, f.meyer@telia.com. Avgift 50kr betalas på plats.

Rorsmansmöte kl. 10.00. Tävling enligt omvänd SRS och första båt beräknas starta mellan 11.00-11.30.

Trevligheterna börjar redan på fredag kväll då vi tänder grillen vid 18-tiden och erbjuder hamburgare och korv med tillbehör för en rimlig peng. Vill du ta med dig eget går det mycket bra att låna grillen. Deltagare utifrån som anländer under fredagen är särskilt välkomna men samtliga medlemmar i Gränna båtklubb, oavsett deltagande i regatta eller ej, är varmt välkomna att vara med. På lördag kväll ordnas ”räkfrossa” och vi samlas i klubbstugan för mingel vid 18.00. Begränsat antal platser och vi önskar därför en anmälan om deltagande senast onsdag samma vecka, pris 250kr/kuvert. Skulle du vara sent ute hör av dig ändå. Mejla Fredrik Meyer f.meyer@telia.com för anmälan eller frågor.

Välkommen!

Datum: