Nu drar seglarskolan igång. 2/6-4/6 18.00-20.00 och 18/8-20/8 18.00-20.00. Vi seglar alltså 3 dagar på rad, en vecka på våren och en på hösten. Frågor och anmälningar skickas till f.meyer@telia.com. Det går också bra att komma i god tid första tillfället för information och anmälan. Pris ungdom upp till 25 år 150 kr i medlemskap i klubben, utbildning gratis. Vuxna 600 kr medlemskap och 600 kr utbildning.

Väl mött!

Seglingskommittén