Hej alla medlemmar!
Nu håller vi tummarna för att kommunens slutbesiktning den 27 maj går vägen och att vår säsong kan starta. Så fort vi har mer information kommer vi att gå ut med besked. Tack för ert tålamod och för att ni håller ut!
Inför kommande säsong behövs det fortfarande hamnvärdar för följande veckor: vecka 24, 26, 27, 29, 30, 31, 33 och 34.
Vi vore tacksamma om ni kunde se över era scheman och kanske hitta möjlighet att ställa upp någon vecka.
Har någon dessutom tid och möjlighet att hjälpa till med skötsel kring klubbstugan behöver gräsmattan klippas och fönster putsas.
Klubben är mycket tacksam för all hjälp och uppskattar verkligen er som har möjlighet att ställa upp.
Trevlig dag!
Styrelsen / Gränna Båtklubb